fredag den 26. august 2011

2. G

ENDELIG, kom vi i 2.'g.
Ikke at det er så meget sjovere end 1.  tvært imod er der kommet fag på skemaet som NG( natur geografi) Historie og religion. Men det er bare endnu en udfordring. Ellers er alt som det hele tiden har været, jeg er nu på 4. skoledag, og hvor har jeg dog savnet min dejlige klasse :) - det er simpelthen så dejligt at se alle igen.

Udover at begynde i skole i tirsdags begyndte jeg også på rytmisk talentlinje - sang. hvilke betyder, en masse arbejde, med musik lektier osv. men hvor glæder jeg mig til at komme ordentlig igang. Jeg fik lov til at  synge min 'Sidsel Storm' sang, uden egentlig at bede om det. så vi arbejder nu med sangen
'stolen years'

Lige nu ser jeg bare frem til en dejlig weekend med familien og evt. en fødselsdag i København hos min veninde fra 10. klasse Nicole. håber på at kunne komme..

Ellers god weekend til jer alle!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar