tirsdag den 30. august 2011

fødslesdag- 30-08-11

Så ramte jeg endelig de 18 år :)  På den ene side er det rart endelig at blive "voksen" og på den anden ... slet ikke..
det positive er bl.a. at der jo for få dage siden blev udskrevet valg. hvilke gør at jeg nu er i stand til at stemme til alle former for valg og folkeafstemninger ( i denne andledning fik jeg til sendt et eksemplar af grundloven med forklaring osv.) derudover slipper man fra sine forældres accept og underskrift på alt, jeg kan nu gå i byen uden at virke som et nervevrag og drikke alt det jeg vil, hvor jeg vil.

samtidig, er jeg jo som ovenskrevet nu voksen, og dermed på egne ben- dvs. at økonomi osv. er overladt til undertegnede. i takt med jeg nu er gammel nok til næsten "alting" så følger der også konsekvenser med til alting. konsekvenser som kun jeg kan tage ansvaret for.
pludselig er man voksen.  18år... hold da op hvor har man som lille ventet længe på den dag ..
NU KAN JEG GØRE LIGE HVAD JEG VIL. eller..

jeg har indtil videre fået sko, et spansk kursus- da jeg har spansk, penge, og penge til min længe ønskede tatovering. - af min mormor og morfar, papfars forældre og mor og papfar + lillebror

jeg har stadig ikke hold fødselsdag hos min far eller for mine venner.

dvs. på lørdag lukker jeg op for en kæmpe fest for både venner og familie, indtil videre skulle vi blive ca 120;)

samtidig med min far holder fødselsdag for mig for hele hans familie. - det bliver fantastisk:)

en meget glad og træt fødselar :) line

Ingen kommentarer:

Send en kommentar