tirsdag den 19. juli 2011

Hej :)

Hej
Så fik jeg endelig taget mig sammen til at få lavet en blog.
Jeg vil kort lige fortælle lidt om mig selv :-)
Jeg hedder Line Dahlgren og jeg er 17 år.
Jeg bor i en lille by, Haslev, Sydsjælland. Her går jeg også på gymnasiet, i 2.g. efter sommerferien.
Jeg er meget kreativ, derfor navnet Lineal da jeg både maler og tegner en del. Jeg elsker følelsen af at kunne skabe noget, skabe noget ud af intet, og nyde resultatet efterfølgende.
Udover at male og tegne, elsker jeg at fotografere og synge.
Jeg skal efter sommerferien begynde på en talentlinje, som sanger, hvilke jeg glæder mig utrolig meget til.
 Jeg er ikke helt sikker på hvad bloggen vil komme til at indeholde endnu, nok mest min opfattelse af det kreative i livet. Mode, design, bolig, musik, tøj fotografering.- my life on a sepiatone picture. :-)
jeg glæder mig :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar