onsdag den 20. juli 2011

Værelset

Hej igen. 
Jeg er en af de personer, der kan nå at indrette mit værelse på 1000 forskellige måde inden jeg bliver noget nær tilfreds, hvilke resultere i en månedlig rotering af det forskellige inventar :-)
Jeg har i sommerferien, været udover-det-almindelige-kreativ.
og fået en masse sjove idéer. jeg ville lige dele med jer lidt af mine nye bedrifter :-)
enjoy - Linealen 
En pose med kassettebånd jeg fik af min morfar her i ferien.
jeg var ikke helt sikker på hvad jeg ville bruge dem til men jeg
var sikker på jeg ville finde på noget.

kassettebånd
Fik bl.a.  lavet denne 'pap figur' fra noget pap som min lillebror ikke skulle bruge alligevel
-her af er 'håret' lavet af 'båndsalat'.
tegnet pap-figur med bånd-hår.:-)

Derudover fik jeg idéen, at skrive noget på væggen. noget med bånd, andet med tråd.
Jeg øvede mig på pap- med båndet fra kassettebåndet, og nåle. Det endte til sidst som et billede på væggen.
/Node/
/node/nåle/bånd/pap/
Det var planen at der skulle stå "Lev livet" her blev 'lev'et' skrevet med bånd.

Og drømmen med bånd
Derudover har jeg et handy birketræ stående inde på mit værelse
både fordi jeg elsker idéen om at tage naturen ind i indretning og i hjemmet,
hvilke man også kan se i mine møbler, men også fordi jeg synes
det er simpelthen så smukt og praktisk også endda.
så har jeg købt nye lamper, som fungere som en loft lampe lige pt.
elsker dem, det eneste problem er at det er sparepære
så de lyser lige lidt mere end rigeligt.
/blå/sølv-sort/lilla/
Nå, ja og en lille kreativ ting jeg fandt på da jeg sad og overvejede
hvad jeg skulle bruge kassettebåndende til var at man kunne tegne på dem ( skrabe ind i dem)
her har jeg brugt kassette coveret som et mønster til når lyset bag tændes så ser det
utrolig flot ud.

så har jeg lavet et lurpe-træ/blomst.
idéen var at det skulle ligne en bomulds blomst lidt.
- man laver bare en almindelig lurp og sætter den på træet.
video følger.
Lige til sidst et minde fra sommerferien- hvor vejret ikke var lige så
godt som i syden, men stemningen var uforglemmelig og usammenlignelig
med noget andet
/ mig til roskilde festival 2011-første år/







Ingen kommentarer:

Send en kommentar